wm0550I’m really sorry I broke the toaster.

I’m still not convinced it was actually me that broke the toaster.

Facebook wants me to boost my posts. I’m guessing most of the people who read my posts would prefer Facebook mute them.

Ba-dum-dum-ksh.

Man. I don’t even like Eagles. I like eagles. They’re pretty cool. I don’t like Eagles. They’re not “the” Eagles. Everyone always calls them THE Eagles but that’s not correct. I don’t even like them and I’m sitting here with Life in the Fast Lane stuck in my head and I don’t even like that song. What a week.

pleonasm: the use of more words than are necessary to express an idea; redundancy. As evidenced by every political theorist ever.

It’s like those really long nails that I don’t know what they use them for. 4x4s or something maybe. But those really long nails being driven up into your heel every time you take a step.

I just created my first drop down menu in Excel. I feel kinda awesome right now.

Dude. It really wasn’t necessary to copy my entire 3 inch long email signature. You could have just given them my name and number.

I love a good television theme song full of violin.

Maybe I, too, should deactivate my Facebook.

Stop laughing. It could happen.

Who the hell is Kate McKinnon?

Please stop adding me to groups without my permission.

Can someone explain to me why I thought MORE college was a good idea?

“Let’s reinvest in our system, reinforce the values of the separation of powers, and enforce the strict limitations the constitution places on the presidency. Then, we can all go back to living the lives we want to live. Let freedom reign.”

I said “gals” and suddenly that makes me feel old.

On the contrary, there is nothing particularly heroic about voting at all.

OMG it’s so terrible, but I laughed so hard.

This Triscuit is defective.

Also people actually eat roasted beet slices?

I just realized that I do not actually have 12 500 word thesis excerpts to grade because the due date for that assignment is this Friday at 5, not last Friday at 5. Yay me!

Most unexpected.

I am literally never going to get this reading done. And I’m having a really hard time caring about that.

I’m not sure I want to be on TV, thank you.

I sort of expected people to post their favorite Biden memes in the comments. I’m a little surprised no one has.

But damn they’re funny.

Olive!

Nope. Still don’t like popcorn.

Look, it’s all I can do to keep my eyes open right now.

Tomorrow and Friday: nearly 70. Saturday and Sunday: rainy and snowy. Pure Michigan.

Doesn’t everybody use the word posse? I mean literally everybody.

I feel tremendous relief over my grad school decision. It’s not the place for me. At least right now.

*whispers* I’m sooooooooooooooooooo tired you guys. *sigh*

I need to brush my teeth.

The Things to Knit list will never be empty.

I totally forgot I left my book there.

I need a serious political theory break. Gotta catch up on my fiction.

Nobody tell Dede, but I still haven’t read the latest Outlander.

Huh. That’s actually not a bad idea.